Umum

Turkey Meatloaf:

Turkey Meatloaf

Turkey Meatloaf:Turkey Meatloaf

Tidak ada yang cukup memuaskan menyerupai daging cincang. Dengan resipi ini , anda tidak perlu menghabiskan berjam-jam slogging untuk membuat satu. Ini ialah hidangan yang besar untuk semua orang.

Anda akan perlu:

  • Ramping tanah ayam belanda – 1 pound
  • oat biasa (kering) – ½ cawan
  • Butir telur – 1 (besar)
  • Bawang (serpih dehidrasi) – 1 sudu makan
  • Kicap (rendah sodium) – ¼ cawan

Untuk membuat hidangan ,

  • Campurkan semua materi ke dalam campuran dan memastikan bahawa mereka baik-campuran.
  • Masukkan adunan ke dalam kuali roti dan bakar pada suhu 350 darjah Fahrenheit selama 25 minit.
  • Setelah simpulan , potong-potong dan hidangkan.
  • Itu semua ada untuk itu! Anda mempunyai meatloaf lazat yang boleh anda menggali ke dalam waktu singkat

 

Barley Dengan Sayur-sayuran dan Almond:

Semua orang suka hidangan tumis. Anda boleh menikmati salah satu tanpa bimbang wacana tekanan darah anda dengan resipi yang besar ini.

Anda akan perlu:

  • Dimasak barli – 2 cawan
  • badam panggang (belah) – 1/3 cup
  • Lobak merah (batang korek-gaya dihiris) – ¾ cawan
  • Brokoli (dicincang) – ¾ cawan
  • tofu (potong dadu) – 1 cawan
  • Almond oil – 1 sudu makan
  • Halia (parut) – 1 sudu makan
  • sos teriyaki – 2 sudu makan

Untuk membuat hidangan ,

  • Panaskan minyak dalam kuali atau periuk besar.
  • Tambah sayur-sayuran dan halia dan tumis dengan api sedang hingga brokoli berwarna hijau terperinci dan lobak merah yang lembut.
  • Angkat dan ketepikan.
  • Seterusnya , tambah barli , tahu dan sos teriyaki ke dalam kuali dan hangat campuran.
  • Memindahkan sayur-sayuran kembali ke dalam kuali dan tambah hirisan badam.
  • Aduk materi baik dan berkhidmat.
  • Ini ialah hidangan super-sihat yang akan membantu mengawal dan mencegah tekanan darah tinggi.

Almond Dan Barley Salad:
Salad tidak diragukan lagi baik untuk anda dan dengan resipi ini , anda boleh membuat satu yang rasanya berbeza dari yang telah anda miliki sebelumnya. resipi lain yang cepat dan mudah untuk darah tekanan-hidangan ramah!

Yang kau perlukan adalah:

  • Cepat-memasak pearl barley – 1 cawan
  • Rendah sodium kuah sayur-sayuran – 2 cawan
  • kacang merah (ditoskan dan dibilas) – 1 tin (15 auns)
  • Zucchini (potong dadu) – ¾ cawan
  • Lada merah (potong dadu) – 1 besar
  • badam panggang (belah) – ½ cawan
  • Daun bawang (potong dadu) – 1/3 cup
  • Cuka – 1 sudu makan
  • Extra virgin olive oil – 2 sudu makan
  • Garam – ¼ sudu teh

Untuk membuat hidangan ,

  • Menggunakan media pot , membawa kuahnya mendidih.
  • Aduk dalam barli dan garam.
  • Tutup periuk dan menurunkan panas. Reneh selama 10 hingga 12 minit , hingga barli empuk.
  • Letakkan kacang merah , badam , zucchini , bawang dan lada dalam mangkuk salad besar.
  • Pemindahan barli dimasak untuk saringan dan bilas dengan air sejuk.
  • Menempatkan isi dalam mangkuk salad dan tambahkan minyak dan cuka. Anda juga boleh menambah sedikit garam dan lada secukup rasa.
  • Melemparkan semua materi tolong-menolong dan melayani.

Sumber: https://ironmanfactory.com/vivo-resmi-luncurkan-v7-di-indonesia/